Traditioner

Fastelavn

På traditionel vis fejrer vi fastelavn ved at børnene og de voksne kommer udklædte. Vi synger, leger og slår katten af tønden.

Dagen afsluttes med forældrekaffe samt tøndeslagning for forældre. Forældre er selvfølgelig velkomne til at komme udklædte, børnene vil sætte stor pris på det.

Skolebørn afslutning

Bedsteforældredag (maj måned)

Forældrekaffe

Vi holder forældrekaffe ca. en gang om måneden, så I har mulighed for at drikke en kop kaffe/the, når du henter dit barn. Dette gør vi for, at I som forældre, får mulighed for at lære hinanden at kende - f.eks. arrangere legeaftaler. Og selvfølgelig se og oplever Jeres barns dagligdag i børnehaven og vuggestuen. Børnene ser meget frem til forældrekaffe dage, og glæder sig altid til, at lige netop deres forældre kommer. Børnehuset serverer kaffe og the.

Det afholdes d. første fredag i måneden (Juli undtaget) fra klokken 14.00 - 15.30

Sommerfest (juni måned)

Hvert år holder vi en sommerfest for børn, forældre og personale i børnehuset Muslingen.

Sankt hans (juni måned)

Julehygge